Inden skemaer vedr. ansættelse udfyldes, er det vigtigt, at du som adm. medarbejder/leder overvejer en række punkter vedr. medarbejderens arbejdsopgaver, arbejdstid og arbejdssted.
Ansættelsesskemaet er inddelt i 3 sektioner:
Skemaet ”Lønindplacering – nyansættelse” består af informationer om medarbejderens indplacering jf. kompetencer, anciennitet og overenskomst:
Skemaets opbygning:
Afgang/Råderum nederste del af excelarket kan benyttes ved beregning af råderum ift. den tidligere ansatte medarbejder i stillingen. Denne del skal lønteamet ikke have.
Nyansættelse af medarbejder:
Her indsættes oplysninger om medarbejder, om driftsstedet og om stillingen Oplysninger om lønindplacering: Begrundelse for eventuel funktionsløn eller kvalifikationsløn noteres nederst i skemaet
Lønindplaceringsskema skal underskrives af medrbejderen, lederen og TR, evt. fagforening, hvis TR ikke har den nødvendige kompetencde.
Skemaer og dokumentation til brug for oprettelse af medarbejderen skal sendes til Lønteamet.
Ansættelsesskema:
Frister i IT-afdelingen:
Skemaer sendt ml. den 21. og den 5. oprettes ml. den 6. - 17.
Skemaer sendt ml. den 6.og den 20. oprettes ml. den 18. - 5.
Lønindplaceringsskema:
Skal sendes til og underskrives af TR, evt. fagforeningen, hvis TR ikke har den nødvendige kompetence.
Underskrevet skema skal være lønteamet i hænde senest den 5. i måneden.
Dokumentation: Se tjekliste over ting du skal huske mail fra lederens mailkonto eller med leder som cc: Al materiale skal sendes til lønteamet 7300@ishoj.dk
Senest opdateret 8. august 2016