Hvad søger du?

Om Center for Ejendomme

Her kan du læse mere om hvordan vi er organiseret

Åbnings- og telefontider

Åbningstider:

  • Mandag - onsdag kl. 8 - 15.30                        
  • Torsdag kl. 8 - 17
  • Fredag kl. 8 - 13.30

Telefontider:

  • Mandag - onsdag kl. 8.30 - 15.30
  • Torsdag kl. 8.30 - 17.00
  • Fredag kl. 8.30 - 13.00

Ved skader på kommunens ejendomme uden for alm. åbningstid kontaktes vagten på telefon 76 11 71 17

CEj administration

Center for ejendommes administration fungerer på tværs i vores organisation.

Vi administrerer kommunens faste ejendomme, ældre- og plejeboliger, nyttehaver, bortforpagtning af landbrugsjord, forsikring, vagtordning, ejendomshandel samt varetager administration af husleje- og beboerklagenævn.

Vi arbejder med, at understøtte Center for Ejendommes brugere med administrative løsninger, og sikre at viden forankres bredt i organisationen.

Området CEj administration er inddelt i forskellige programmer:
1.    Personale og økonomi
2.    Forsikring og Risikostyring
3.    Ejendomsadministration
4.    Ejendomshandel

Bygge og Teknik

I Center for Ejendommes tekniske område varetages det overordnede ansvar for energi, sikring, ombygning/ nybygning, renovering, større vedligeholdelsesarbejder og bygningsgennemgange for kommunale bygninger.

Vi arbejder for at sikre, at de kommunale bygninger er funktionelle og dækker brugernes behov.

Området Byggesager er inddelt i følgende programmer:

1. Projekter og bygninger
2. Energi
3. Sikring

Ansvarlig leder:

Ejendomsservice

Ejendomsservice er CEjs  FM funktion, det er her vi servicerer, rengør, drifter og vedligeholder kommunens bygninger.

Vi arbejder med at kunne håndtere mange forskellige opgaver, professionelt, nytænkende og serviceorienteret.

Området Ejendomsservice er inddelt i forskellige programmer:
1.    Rådhusservice
2.    Bygningsservice/Renovation
3.    Teknisk drift/CTS 

4.    Rengøringsdrift
5.    Rengøringskvalitet og udvikling 

Ansvarlig leder for punkt 1, 2, 4 og 5

Ansvarlig leder for punkt 3

Varmeværket

Telefon 43 57 76 60

Adresse: Indstrivangen 34, 2635 Ishøj

Se mere her.

Kørselsafdelingen

Telefon 43 57 71 86

Adresse: Indstrivangen 34, 2635 Ishøj

Se mere her.

Kantinen

Kantinen servicerer Kommunens ansatte og eksterne gæster og foremålet er at skabe gode madoplevelser. Personalet ligger stor vægt på at råvarerne er friske , den gode service og imødekommenhed overfor nye ideer, desuden at maden bliver tilberedt efter nyeste knowhow og respekt for råvaren, ligesom sundhed, kostfaglig ernæring og sæsontilpasning er en del af deres dagligdag.

Vedhæftede filer

Senest opdateret 11. september 2018