Hvad søger du?

Vil du købe kommunens brugte udstyr? Sådan skal du gøre

Kommunen har netop præciseret reglerne for, hvordan medarbejderne kan købe gammelt udstyr og inventar

Fra tid til anden skifter kommunen møbler, inventar, it-udstyr og mobiltelefoner ud.

Nogle af disse genstande kan ikke sælges eller genbruges andre steder i kommunen, og undertiden vil medarbejdere gerne købe det gamle inventar/udstyr.

Derfor har kommunen - med revisionens godkendelse - præciseret og ensrettet reglerne for, hvordan salg af gammelt inventar og udstyr skal foregå.

Rådhusservice og IT sætter prisen

Hvis en medarbejder ønsker at købe gammelt udstyr eller inventar, skal han/hun:

  • Kontakte sin nærmeste leder, som anmoder Rådhusservice eller IT om at vurdere værdien på genstanden.
  • Når værdien er fastsat, kan medarbejderen indbetale beløbet til det pågældende center/driftssted.
  • Nærmeste leder laver en kvittering på købet, som bogføres.

Tag fat i Martin eller Henrik

Hvis I vil have Rådhusservice til at vurdere en genstand, kan Martin Sønderskov Nielsen kontaktes på tlf. 2167 2823 eller 37235@ishoj.dk.

Martin skal bruge følgende for at vurdere genstandens værdi:

  • Billede
  • Mærke
  • Alder
  • Stand.

Hos IT har Henrik Olsen Olsen ansvaret for at vurdere udfaset it-udstyr eller telefoner. Han kan kontaktes på tlf. 4357 7350 eller heo@ishoj.dk.

Senest opdateret 25. september 2017

1156

af dine kolleger er allerede tilmeldt vores interne nyhedsbrev

Tilmeld dig Ishøj indefra nu