Hvad søger du?

Indkøb

På denne side finder du alt omkring Ishøj kommunes indkøbspolitik, indkøbsaftaler mm. samt udbudspolitik, igangværende udbud og kommende udbud.

Ishøj kommune deltage i indkøbsfællesskabet VIF (Vestegnens Indkøbsforum) som består af 10 kommuner (Albertslund, Brøndby, Dragør, Glostrup, Hvidovre, Høje Tåstrup, Rødovre, Tårnby, Vallensbæk samt Ishøj kommuner).

VIF kommunerne laver fælles udbud på mange forskellige områder - eksempelvis på diabetes produkter, stomi / urologi produkter, kropsbårne og tekniske hjælpemidler, inden- og udendørs legetøj og tolkeydelser m.m.

Ishøj kommune deltager også i stort omfang i SKI (Statens og Kommunernes Indkøb) udbud - både de forpligtende og rammeaftaler - disse udbud er ofte store og komplicerede og dække over f.eks. rengøringsartikler /- midler, fødevare til kantiner o.lign., IT-området, kontormøbler, bleer til borgere med bevilling, biblioteksmaterialer, lyskilder m.v.

Ishøj kommune alene står også for egne udbud - f.eks. vinduespolering, elevatorservice, måtteservice, leje og vask af linned og beklædning til personale i hjemmeplejen og på plejecentrene, kontorartikler, vikardækning på hjemmeplejeområdet m.m.

Ishøj kommune er altså aftale dækket på en bred vifte på mange forskellige områder - er du i tvivl er du velkommen til at kontakte indkøbsafdelingen (4357 7551).

Indkøbsaftalerne kan ses herunder:

Forpligtende SKI-aftaler

Andre forpligtende aftaler

Opdateret maj 2022.

Indkøbsaftaler

Der skeldnes mellem forpligtende og frivillige aftaler, for de forpligtende aftalers vedkommende skal disse aftaler benyttes.

Der er 2 slags forpligtende aftaler, de aftaler Ishøj kommune har indgået enten ved eget udbud eller sammen med andre kommuner samt de aftaler Ishøj kommune har tilsluttet sig via SKI (Staten og Kommunernes Indkøn) - aftalerne kan ses herunder.

SKI's forpligtende aftaler

Andre forpligtende aftaler

Herudover findes der en række frivillige aftaler som man kan benytte hvis man vil, ens for dem alle er at der er indgået aftale om at kommune opnår en vis rabat hvis aftalen benyttes.

Frivillige aftaler - dokumentet er under udarbejdelse

De forpligtende aftaler aftaler SKAL benyttes - frivillige aftaler KAN benyttes.

Har du spørgsmål til et indkøb som ikke er aftaledækket så kontakt mig for hjælp - Søren Roslef (mobil 21680624 / mail:srr@ishoj.dk).

Opdateret maj 2022

Indkøbspolitik

Senest opdateret 19. maj 2022