Hvad søger du?

Ny forpligtende indkøbsaftale på forbrugsartikler - SKI-aftale 50.20

Aftørringspapir, affaldsposer, håndhygiejne, engangsservice, bordækningsartikler, emballage, rengøringsartikler, -rekvisiter, - vogne, doseringsanlæg mm.

Ny forpligtende indkøbsaftale på forbrugsartikler -  SKI-aftale 50.20

Ishøj kommune får ny leverandør på forbrugsartikler, den nye aftale er en forpligtende SKI-aftale – 50.20 - forbrugsartikler.

SKI 50.20 er en bred aftale som dækker alle områder indenfor forbrugsartikler såsom papir, poser og sække, rengøringsartikler, handsker, personlig hygiejne, borddækning og engangsartikler mv.

Som kommune har vi forpligtet os til at samle vores indkøb inden for forbrugsartikler.

Den nye aftale erstatter de 3 SKI-aftaler vi har i dag (hvor de 2 af dem  udløber 30.08.2016) disse aftaler  er:

50.21 – Aftørringspapir, affaldsposer, håndhygiejne mm – nuværende leverandør Stadsing A/S

50.22 – Engangsservice, borddækningsartikler og fødevareembalage – nuværende leverandør Multiline A/S

50.23 – Rengøringsmidler, -rekvisitter, -vogne og doseringsanlæg – nuværende leverandør Stadsing A/S – løber dog stadig til og med 14.04.2017

Den nye aftale er som nævnt en forpligtende aftale for HELE Ishøj kommune som SKAL benyttes, aftalen omhandler 12 delområder, som spænder vidt –  disse områder er nu samlet hos én leverandør nemlig  - Abena A/S.

Abena A/S er Danmarks førende leverandør af forbrugsartikler til det offentlige Danmark.

Læs mere på www.abena.dk.

For de institutioner, der har behov for det, kommer der en konsulent ud og hjælper jer i gang.

Hvis I har brug for hjælp, inden I når at blive kontaktet, er I velkomne til at kontakte Abenas kundeservice:

Kundeservice1@abena.dk

Telefon: 7431 1710

Åbningstider: man-tors. 8-16, fredag 8-15:30

eller konsulent hos Abena A/S – Jeppe L. Sørensen, telefon:  5158 1806 / mail: jls@abena.dk

Aftalen træder i kraft pr. 1.september 2016 og løber i 4 år.

Aftalen vil blive tilgængelig på Rakat ligesom man kan benytte den via Abena A/S’s hjemmeside – dette kræver dog at man opretter sig som kunde der.

Er der spørgsmål til aftalen er du velkommen til at kontakte:

Indkøbskonsulent Søren Roslef, telefon: 4357 7551 / mail: srr@ishoj.dk

Vedhæftede filer

Senest opdateret 5. oktober 2016

1156

af dine kolleger er allerede tilmeldt vores interne nyhedsbrev

Tilmeld dig Ishøj indefra nu