Hvad søger du?

Ny(e) leverandører på tolkeydelser pr. 1.marts 2018.

Ishøj kommune har sammen med de øvrige 9 kommuner i Vestegnens Indkøbsforum (VIF) været i udbud på tolkeydelse og har pr. 1.marts 2018 indgået kontrakt på fremmøde- / telefontolkning samt på videotolkning.

Ny(e) leverandører på tolkeydelser pr. 1.marts 2018.

Ishøj kommune har sammen med de øvrige 9 kommuner i Vestegnens Indkøbsforum været i udbud på tolkeydelse og har pr. 1.marts 2018 indgået kontrakt på fremmøde- / telefontolkning samt på videotolkning.

Aftalen er en SKAL aftale dvs. man skal bruge de leverandører der er indgået kontrakt med.

Aftalen er delt op i 2 delområder, på begge aftaler er der valgt en primær og en sekundærleverandør.

Delområde 1 - Fremmøde- / telefontolkning :

Primær leverandør: Easy Translate

Sekundær leverandør: TolkDanmark A/S

Delområde 2 – Videotolkning:

Primær leverandør: TolkDanmark A/S

Sekundærleverandør: Easy Translate

Aftalen løber fra den 1.marts 2018 til den 28.februar 2022 – altså 4 år.

For at kunne bestille en tolk skal man oprette sig som bruger hos de 2 tolkeleverandører:

Hos Easy Translate – bruges dette link: https://www.easytranslate.com/app/da-dk/onboarding/ishoejkom

Hos TolkDanmark – oprettes en profil via deres hjemmeside: www.tolkdanmark.dk     

Har du spørgsmål eller brug for hjælp kontakt Søren Roslef 43577551 / srr@ishoj.dk.

Senest opdateret 26. september 2018

1156

af dine kolleger er allerede tilmeldt vores interne nyhedsbrev

Tilmeld dig Ishøj indefra nu