Ishøj Kommune har fremover kun én sikker maildresse, som kan benyttes ved fremsendelse af personfølsomme oplysninger til kommunen, adressen er sikkermail@ishoj.dk.
Såfremt en borger ønsker, at fremsende oplysninger med personfølsomme oplysninger til Ishøj Kommune, bør det ske med digital post via www.borger.dk / www.e-boks.dk.
Såfrem en virksomhed ønsker, at fremsende oplysninger med personfølsomme oplysninger til Ishøj Kommune, bør det ske med digital post via www.virk.dk / www.e-boks.dk .
Man må aldrig opfordre borgere eller virksomheder til, at sende personfølsomme oplysninger direkte til sin egen e-mail eller fællespostkasser.
Man må aldrig besvare modtaget mail med personfølsomme oplysninger, uden at det sker via Doc2Mail, "Send Digitalt" funktioner i Outlook eller "Digital post og fjernprint" funktionen i SBSYS.
Har du spørgsmål til ovennævnte, er du velkommen til kontakte IT Brugeradministration, på mailadressen itbruger@ishoj.dk eller på telefon 43577350, tryk 2.
Senest opdateret 31. august 2018